Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% ellei toisin mainita. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat ja maksuehdot yritysasiakkaille

Yrityslasku

Yrityslasku on helppo ja nopea maksutapa yrityksille. Lasku toimitetaan tilausvahvistuksen yhteydessä asiakkaalle sähköpostitse. Ennen tilauksen toimittamista tarkistamme asiakkaan luottotiedot. Yrityslaskulla saat automaattisesti 14 vuorokautta maksuaikaa, mutta pidätämme oikeuden vaatia joissakin tapauksissa ennakkomaksua. Poikkeustapauksissa otamme asiakkaaseen yhteyttä ja sovimme ennakkomaksusta tai muusta soveltuvasta maksutavasta. Yrityslaskusta perimme maksutapalisänä 3,90€/tilaus (sis.alv 24%).


Maksutavat ja maksuehdot yksityisasiakkaille

Metallivaruste.fi -verkkokaupassa on käytössä Checkout Finlandin tarjoamat maksutavat. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.Maksunvälityksessä on käytössä SSL-suojaus.

Verkkopankkimaksu sopii niin yksityisille kuin yritysasiakkaille. Verkkopankkimaksuista emme peri mitään kuluja asiakkailtamme.


SveaWebPay Lasku ja Osamaksu

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Asiakkaalla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voi maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää kuukausittaista lyhennyserää.

SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla. Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.

Luottoajan asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa asiakaspalvelustamme. Lukekaa tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta. Luottoon liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi

Yhteystiedot: Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi www.sveawebpay.fi

Myyntialue

Toimitamme tuotteitamme toistaiseksi ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä

Toimitustavat ja -kulut

Postipaketti: Toimitamme tilaamasi tuotteet Postin kuljetettavaksi mahdollisimman pian. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan.

Nouto varastolta :

Halutessasi voit noutaa tuotteet varastoltamme osoitteesta Isosompintie 163, 62200 Kauhava. Huomioithan, että noutotilauksissa lähetämme sähköpostitse ilmoituksen, kun tuotteet ovat noutovalmiina.

Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa maksutta asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Tuotevirheen korjaaminen

Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukaan 14 päivää aikaa ilmoittaa myyjälle mahdollisista virheistä. Aikaa aletaan laskea heti kun asiakas on saanut tuotteen haltuunsa esim. noutanut paketin postista. Tuote on palautettava viimeistään 14:ntenä päivänä tuotteen haltuunsaamisesta (mukaan lukien viikonloput ja pyhät). Esimerkkinä, jos 14. päivä on lauantai on tuote palautettava seuraavana maanantaina. Jos toimitettu tuote on vioittunut, otathan meihin yhteyttä viipymättä joko sähköpostitse hatacomoy (at) gmail.com tai puhelimitse numeroon 045 183 1180. Jos pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa, pyydämme ottamaan valokuvan ennen pakkauksen avaamista. Ensisijaisesti korvaamme vioittuneen tuotteen vastaavalla uudella. Jos toimitetut tuotteet eivät vastaa tilaustasi, pyydämme silloinkin olemaan välittömästi yhteydessä meihin. Väärät ja vioittuneet tuotteet voit palauttaa maksutta asiakaspalautuksena postiin.

Tuotteen noutamatta jättäminen

Asiakkaan on aina otettava yhteyttä myyjään ennen tilauksen palauttamista tai koko kaupan peruuttamista. Jos asiakas jättää tuotteen noutamatta, eikä ilmoita aikeistaan etukäteen myyjälle, myyjä perii asiakkaalta toimituskulut molempiin suuntiin.

Riitatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ( www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot